Μεταξύ πολλών άλλων δραστηριοτήτων, η εταιρία μας έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο της ανακαίνισης ξενοδοχειακών μονάδων και πολυτελών κατοικιών. H επιλογή αυτή οδήγησε στον εμπλουτισμό της γκάμας των υπηρεσιών μας, με εξειδικευμένες μεθόδους (Brand Analysis, Guidelines & Moodboards Synthesis) που στόχο έχουν τον προσδιορισμό της ταυτότητας ενός τουριστικού προϊόντος ώστε αυτό να είναι ποιοτικό αλλά και ανταγωνιστικό στις νέες αγορές.
Η εταιρία μας εγγυάται το αποτέλεσμα της επένδυσης σας από την πρώτη σας ιδέα μέχρι και την λειτουργία της.
Η μέθοδος αυτή, όπως αναπτύσσεται από την ERGOPRAXIS για την ανακαίνιση - ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος, περιλαμβάνει συνοπτικά τις παρακάτω τέσσερις (4) ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ και καλύπτει και τις επτά (7) κρίσιμες ΦΑΣΕΙΣ εξέλιξης ενός τεχνικού έργου.
A. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
1η ΦΑΣΗ: [Α] ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ
2η ΦΑΣΗ: [B] ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΡΓΟΥ
3η ΦΑΣΗ: [C] ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
B. ΜΕΛΕΤΗ
4η ΦΑΣΗ: [D] ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ & ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
Γ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
5η ΦΑΣΗ: [Ε] ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ & ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
6η ΦΑΣΗ: [F] ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ (PROJECT MANAGEMENT)
Δ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΑΔΑΣ
7η ΦΑΣΗ: [G] ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ